Tuesday, January 18, 2011

HARI PERTAMA ADIK MASUK SEMAI

assalamualaikum..
Hari ni..hari pertama adik masuk semai aku rasa sedih sangat raya cina baru dia balik..rumah sunyi  lah aku nanti kalau dia tak ada tak ada lagi yang aku nak bawa main badmintont ak ada lagi aku nak kacau tak ada
lagi kawan aku nak jalan-jalan kalu aku jalan adik mesti nak ikut..aku rindu kat dia yela dia lah tempat aku luah kesedihan aku..kalau aku susah dia lah jugaktempat aku luahkan aku saynag sangat kat adik walau pun aku selalu marahkan dia tapi aku bukan nak marahkan dia suka-suka hati je aku marah dia sebab dia tak dengar cakap aku pantang bila orang lawan lalu kawankan cakap aku lagi2 adik aku sendiri aku tak suka kalau adik aku jadi kurang ajar dik akak doakan adik semoga berjaya apa yang cita-citakan selama ni..amin adik belajar rajin2 tau jangan kecewa kan abah mama ye..malas da nak taip samapi di sini saja coretan untuk hari ni..:)

No comments:

Post a Comment

Tuesday, January 18, 2011

HARI PERTAMA ADIK MASUK SEMAI

assalamualaikum..
Hari ni..hari pertama adik masuk semai aku rasa sedih sangat raya cina baru dia balik..rumah sunyi  lah aku nanti kalau dia tak ada tak ada lagi yang aku nak bawa main badmintont ak ada lagi aku nak kacau tak ada
lagi kawan aku nak jalan-jalan kalu aku jalan adik mesti nak ikut..aku rindu kat dia yela dia lah tempat aku luah kesedihan aku..kalau aku susah dia lah jugaktempat aku luahkan aku saynag sangat kat adik walau pun aku selalu marahkan dia tapi aku bukan nak marahkan dia suka-suka hati je aku marah dia sebab dia tak dengar cakap aku pantang bila orang lawan lalu kawankan cakap aku lagi2 adik aku sendiri aku tak suka kalau adik aku jadi kurang ajar dik akak doakan adik semoga berjaya apa yang cita-citakan selama ni..amin adik belajar rajin2 tau jangan kecewa kan abah mama ye..malas da nak taip samapi di sini saja coretan untuk hari ni..:)

No comments:

Post a Comment